1/05/2010

syukur alhamdullilah

05.01.2010


hari ni mud kureng ok sket...xth nape..tp aku bersyukur sgt bnda yg aku riso sgt selama ni da setel sket...cne ek nk cite...mcm ni kot....


ok, penah x korg mcm ade prob yg korg sorg jer yg paham n xth nk share ngan sape2 even bf korg sndiri sbb bnda 2 mcm problem korg kan....pastu raser mcm mmg da xleh nk setel sbb mmg da xde cara sbb korg xth cara cne nk setel 2.....n hampir2 nk putus asa n nk quit blaja sbb mslh 2....


korg xphm kot sbb aku je yg raser bnda ni prob...n bile ingt prob 2, akan buat aku nangis sbb aku raser lonely sgt2 sbb mmg aku raser mmg org lain xnk ambik kesah pn...erm....yg aku ada juz Allah je yg Maha Mendengar ape jugak masalah aku....aku akui...kdng2 aku lupakan Dia, tp yg aku aku, Dia xpenah lupakan aku n nk uji aku setakat mana keimanan n kesabaran aku untuk mengingati Nya....


n aku tahu, aku ni juz manusia biaser yg mudah sgt lupa nk berdoa kpd Nya....n Dia akhirnya makbulkan jugak doa aku n masalah aku 2 pn selesai....ALHAMDULILLAH....aku bersyukur sgt2....


semoga aku akan terus mengingati Nya sebagaimana Dia sentiasa berada bersama aku...Amin...



05.12.2009 --> 05.01.2010 === hepi 1st month anniversary 4 me n encik Ezry...eheheh

No comments: