1/12/2010

menangis??? bkn penyelesaian terbaik

12.01.2010


menangis bukan cara yang boleh menyelesaikan masalah..tp sebagai insan yang lemah, aku xleh nk avoid dari x menangis...seriusly...


kalo la dengan menangis or meraung sekurang2 boleh mengurangkan sedikit masalah yg aku tgh hadapi ni, mmg aku da buat...sgt2 sakit n sgt2 tensen....sgt2 pedih...sgt2....ntah la...org lain xphm kot....xth la....Allah je boleh nmpak ape yg aku raser skang....seriusly...


skang ni, aku hanya mmpu berdoa n redha dengan ape yg bakal terjadi nanti...n aku berdoa semoga aku mampu menempuh hari2 mendatang dengan rase insaf dan sentiasa bertawakal dengan ujaan Allah yang amat besar dan hebat ini...Amin


mood sekarang --> perasaaan sakit yg teramat sangat..YA ALLAH...

2 comments:

hananiEy said...

b strong mas !

im always here. anything nk share just buzz okeyh (;

++m@s++ said...

thnx naniey... always be by myside...really appreciate it...

this is FRIEND are what for..haahha..