1/31/2010

aktiviti di hujung mggu

bosan...bosan..bosan...adeh..bosan tahap dewa 19 da ni...


mane la semo org xbalik2 lg ni....nc ni pn, agak2 la kot nk berucapan sekali pn...sian kak na...msti lupe lg nk g ambik anak die kat sekolah...nk col die pn, hp die ngan abe die....


erm...jumaat ari 2 kluar berjalan2 dengan ayoh n mama...ahahah...sori yer eda....menumpang kasih dgn parent mu...ehehhe....bakal m****u la katakan...ehehe....dlm kul 3, ayoh ambik n terus memecut ke rantau panjang......berdrift sebentar dgn ayah...respect ah nissan sentra ayoh, berdesup bai ptong memotong, n bwk 140km/j pn xraser pa pe...ahahahah....


sesampai nye disana, aku n bakal adik i*** ku stat la aktiviti kegemaran ktorg, menghabiskan segala duit mak bapak ktorg....hahah...aku xmembeli belah sgt pn, sbb bkn nye byk duit sgt..so, duit aku simpan utk bnda lain....tp bab makan mmg aku xleh nk control la...kalo nk mkn ape, mmg xpk 2x....


da setel semo, dlm kul 6.30 cm2 ayoh col n ajak balik.....


then, mlm 2 akibat keletihan, 8.30mlm 2 aku da xsedar kan diri....hahahah...


then, semalam(sabtu), utk pertama kalinye, aku n eda xkua kemana-mana.....mcm pelik gak sbb aku mane biaser duk umah time weekend....tp semalam xsngka dapat bertahan tnpa kua berjalan2....seb bek gak xkua...sbb semalam mood aku kurenggg giler....xth la...mslh n luka dalaman xsembuh ag kot...eheheh


mlm td, tb2 cm gatal2 nk pakai inai...seb bek mok ader....even die membebel sbb aku suh die pakaikan inai kat jari aku, die tetap buat....ahahaha....


- ibu jari xletak inai, sbb inai da hbs..huhuhu-

- sempat snap gmba dlm ofis.ahahh -


mood sekarang --> family n bestfwen 1st

2 comments:

Tutong said...

mu paka inai ko gare kunyit? ahahaha

++m@s++ said...

sapa ati..huhuhuhu...nk repot ko mok..huhuhuh