1/10/2010

d hari ahad ini


10.01.2010






ari ni lewat dpt update blog..pg td masuk ofis je terus pulun siapkan keje utk mggu ni...kalo setel awal bleh rehat2 da...erm....da hmpir siap, juz ade mslh simple2 yg kena setelkan....


lunch td kua ngan Siti Syafiqa Anuar...hahaha....kua mkn tomyam...Die baru je smpai semalam...baru hbs kursus n sblm dapat keje ni bermastautin la kt kg dl...so, xde la aku mati kutu n bosan kat sorg2...ahah...seb bek piqa ader....sblm ni agak riso gak, sbb semua da stat masuk blaja balik....

Intan da mengajar kat Penang.
Piqa lak ari 2 blaja ape ntah kat KL sebulan..
Ain lak da masuk UITM balik...
Eda gak yg paling dekat ngan aku, mengajar kat Setiu...

So, aku bajet mcm semo da sibuk2 la..n da xleh nk kua...tp alih2 semo mcm da ader je kt kg ni...Cik Eda ni, pantang kames je mesti pecut kete laju2 sbb xsabo nk balik Machang..(n die xsaba2 nk jmpe aku)..hahaha....

N ari ni, d pagi hari lg da dpt msg dari piqa die da der kat kg...so, mmg bkn aku sorg2 la yer kat kg ni...hahahaha...hepi....


So, utk ari kames ni aku da xriso da la....sbb nye.....piqa bleh teman aku g klinik...n ketakutan aku 2 boleh la ditanggung bersama...hahah...b4 ni sggp tunda app ngan doc sbb takut nk g klinik sorg2...hahahahha......bkn tkut nk g klinik, tp takut nk berdepan ngan doc 2...waaaa....takut wooo.....


mood sekarang --> mane die ni..xbgn2 lagi ni...

1 comment:

NnF said...

mas keje dh ke?korg gak hbs blaja dlu dri kak paiz.hehehe.mls tol nk p clas sok.huhuhu