1/12/2010

entry ke-100

12.01.2010


entry yg ke-100 n entry yang paling hepi penah aku post....seriusly...perasaan yg memang xbleh d gmbarkan dengan kata2....hepi n bersyukur yang teramat sgt.....


1st kali utk cik nani n cik memel yg seriusly berada dsmping aku maser aku ade masalah pg td...serius..thnx sgt2.....kalo dieorg xde....mmg aku nangis sorg2 la....da la memel sibuk ngan klas die, n nani plak sibuk ngan keje die...sempat ag melayan kerenah aku yg ntah pa pe ni....



thniah kepada cik Syafiqa Anuar sbb baru je dpt keje as a Broadcast Engineer kat TV3 stat jumaat ni...eheheh..xcited giler ktorg td bercerita...die ngan citer hepi die 2 n aku plak ngan cite aku...ahahaha..xcited sbb da 3 org BFF aku da masuk keje...so pasni bleh la hulur duit raye kat aku n ain yg xbekerja lg ni eh...ahahaha...



syukur alhamdullilah...semoga Allah sntiasa beri aku kekuatan iman yg tnggi utk menempuh dugaan yg Maha hebat dari Die...



n sempena entry yg ke-100 ni n smbil2 dgr lagu separuh jiwaku pergi ni...ehehe...terjiwang sket....aku sentiasa mendoakan sape2 yg baca perkembangan aku slame ni akan sentiasa dirahmati n sntiasa mendoakan kejayaan hidup aku gak...Amin...



mood sekarang --> separuh jiwaku kembali......

No comments: