1/17/2010

cabutan bertuah


bertuah? ahahah...aku xpenah bertuah dlm hidup aku kalo dari segi cabutan bertuah la...

then ari 2 for the 1st time dlm idup aku yg dah 24thn ni...aku bertuah sgt sbb nama naik utk cabutan bertuah..eheheh...even hadiah die xde la dpt bmw sbijik ke, or dpt iPhone ke, or blueberry ke ape...tp aku tetap raser bertuah sbb aku da dpt ini......tgk kat bwh ni yer...ahahha

.
.
.
.
.
.
.
.
- setelah di isi biskut julie's oleh nenek aku -

- bekas kebanggaan aku n nenek aku -


- xsmpai sehari, biskut hmpir hbs -



- tupperware yg bakal menjadi peneman aku n nenek aku -


seriusly, pas dpt cabutan bertuah ni, aku sedar yg aku mmg sgt2 bertuah sbb yg aku th, ramai lg org yg xpenah dapat ape2 mase cabutan bertuah selama hidup dieorg....serius...even aku cume dapat hanya 1 tupperware yg berharga hanya beberapa ringgit...tp hati ini sgt berpuas ati...hoho.
alhamdullillah...



No comments: