1/03/2010

banjir....kali ke......

03.10.2010


entry yg ke-2 hari ni....malas je memanjang....erm...act xde mood ni...
sbb nye...ngah riso mok kat umah...td die col ckp ngah tggu bot dtg ambik...pastu mlm ni cnfrm2 ktorg akan tdo kat surau depan umah 2....huhuhu...sedih nye....

n seb bek esok mmg aku da mintk cuti awal2...ingt nk bwk mok g klinik...n nk g bank semo...sbb nk bayar yuran yg xsetel2 ag 2....tp xth la...kalo still ujan n banjir cm ari ni gak, nmpaknye mmg xkan kemana2 la kot.....

da la eda ajak teman die nk g setiu esok....die da nk daftar sekolah...adeyh....cne ek..sian plak kat die sbb die xbiaser travel jauh sorg2 n bwk kete sorg2....if mmg da xbnjir, aku kena gak teman die sok...sian die...aku phm kot perasaan die kena drive sorg2...huhuhu....

cepat la kul 5....aku da xsaba nk balik ni...nk tgk mok.....n nk tgk bot yg ambik mok 2...huhuu...hope mok xde pa pe la....huhuhu..

da la raser sgt2 xsehat ni....lelangit da gatal2, idung pn da gatal2, mata ni da berair2, da berpuluh2 kali bersih, adeyh...sakit nyer.... erm...hope xdemam teruk sbb mggu ni byk benda nk kena setel ni...adeyh....

k la....nk berehat kejap.....lusa update ag citer sal bnjir ni.....doakan aku selamat k.....



mood sekarang --> jangan kaco, mud kurang baik...

No comments: