12/01/2009

hari pertama tanpa die

tanggal 1hb 12 2009...


tarikh yg akan aku ingat smpai ble2 sbb bf a.k.a boy friend a.k.a kwan lelaki rapat aku da masuk rekruit die...so sepanjang 6 bulan ni ktorg xkn dpt contact ape2.....n ni kali ke-3 die tinggalkan aku...sob2...huhuhu.....tanpa dapat berhubung langsung....even msg pn xleh.....adeyh.... lame sgt2 kot....1st dl ktorg xberhubung dlm 3bulan je kot.....n yg 2nd time 2 time die g umrah dekat sebulan gak xleh cntct tp cm ade gak die msg dr saner......tp kali ni cm sgt2 lame ok...korg byngkan dlm maser 6 bulan ni aku da xleh gaduh2 n majuk2 da ngan die....huhuhuhu...:(


ape2 pn...demi kebahagian n masa depan ktorg, hope aku sabar n tabah tunggu die...termasuk die gak....kena sabar n kena tempuh latihan dlm kem 2 dengan hati yg sgt2 kuat.....hope die cekal la fizikal n mental.....amin.....


br 1st day pn aku da mcm xleh wat keje da sbb ter pk sal die kat saner...jgn la smpai die lupe kat aku....huhuhu....

hahah..jiwang gak aku ni kan.....ahaha...aku xbercinta k ngan die....juz aku berdoa semoga jodoh ktorg panjang n ktorg dapat bercinta lepas kawin nnti....AMIN



mood sekarang ; --> rindu bayang.....

No comments: