12/24/2009

UM dlm kenangan

gmba2 yg membangkitkan kenangan lame aku mase kat UM....(ayat xnk kalah)...ahaha....boleh buat aku nangis bile tgk balik gmba2 kat bwh ni...huhuhuhu


- kat BTN mase jd PM -

- Pulau Perhentian -


- BTN kuala Sembilang -


- haluansiswa 2006 -



- PM Mas(hahaha) -



- geng PM 2006 -



- Pulau Perhentian 2006 -




- Kejohanan Hoki Piala Raja Nazrin Shah 2005 -




- Election 2007 -



- Dinner 8th clg 2007 -



- Taman Negara Pahang -



- KEKITA , Permas 2007 -



- bday Madey at OU -


- KEKITA 2007 -



- Taman Negara Pahang, b4 masuk Hutan -



- Majlis Berbuka Puasa dgn YB mane ntah -



- Geng @ Genting 2006 -


- clas 3p MCAD -

- dinner at nelayan -



- stadi group bile nk dkt xam -

- time su, wati n mas graduate -




- time g merewang kat OU -



- main boling @ mid Valley beramai2 -


- sape menang kena belanja mkn -



- time dinner kat kolej -



ni je la gmba yg sempat aku carik2 dlm file aku....bile tgk je gmba2 ni cm terdetik dlm ati, Best sgt2 tempuh alam kat UM dl..byk sgt memori....n sgt2 da mematang kan aku...
biaser la...dlm berkwn pn kt bleh jmpe mcm2 je pe'el org....bnda2 2 la yg boleh melengkapkan kenangan kt sbgai seorang manusia....eheh..kalo xde kenangan, xde mkna sgt la idup kita ni kan...
--> kwn2 aku yg still ingat kat aku, aku still pakai no lame yer...kalo ade pa pe or kalo xde pa pe pn, rajin2 la ye cntct aku.....syg kamu semua....

2 comments:

Piria said...

oits!!!mas honey hw r u la?...still gunna no lama ke?...hehehe..cal u 1 of tiz days...i didnt noe u got blog...nanti i add k in mine darshinichronicles.blogspot.com....nice article....miss um tooo...muax

wawa pucca said...

mas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


rindu gile
ada pic aku

frens forever babe