12/31/2009

ending of 2009


31.12.2009

ni entry ke-2 ari ni....sooooooooooooooooooooooo booooosannnnnn n xth nk wat ape dlm ofis ni...............


ni entry last utk tahun ni...so, aku nk ucapkan ..selamat menyambut tahun baru 2010 dan aku sntiasa doakan 2010 akan lebih baik dari tahun 2009..insyaAllah.....



xlupe nk wish HEPI BIRTHDAY kat My BFF yg ke-23....
(SITI SHAHIEDA BINTI BAHRUDDIN)
semoga pnjang umur n sentiasa dimurahkan rezeki n cepat2 wat persediaan kawin bulan 6 nnti yer adik....n jd teacher yg terbaik sekali kat sekolah 2 nnti.....aku, ain, piqa n intan sentiasa doakan semoga hubungan persahabatan kita akan kekal mcm ni smpai ke akhir hayat...insyaALLAH...


n buat kwn2 yg lain yg myb aku lupe nk wish or xingat nk wish bday korg...aku mtk ampun dan maaf....hepi belated bday utk semua k.....



myb kalo ader umur pnjng bleh la kt jumpe lagi.....semoga tahun 2010 jadi tahun yang paling best dalam hidup aku...Amin.....


kita jmpe lagi tahun depan yer....ehehe...2010 here i come sayang....



mood sekarang --> 5.12.2009 --> 5.1.2010


2 comments:

Shahieda said...

meceh..meceh...entry special utk aky..hehe..

++m@s++ said...

eheheh...special utk mu dear...