12/03/2009

cuak.....

3hb 12 2009

ari ni dtg keje cuak2 sket sbb sv nk tgk sistem....da la xsiap.....n dgn berani nye aku cm sms kat die n ckp suh dtg ahad ni...seb bek die paham...so, hepi la.....sbb xpyh pening2 kepala nk ngadap benda alah 2.....

lunch td kua ngan bdk2 ni....kul 1230 da kua lunch....hhahhaha...ingatkan nk g mkn dekat2 cni jer...tp bdk2 ni ajk g mkn KFC...hahah...ape lagi....aku pn join je la....da la kat Tnh Merah.....gamble giler....ambik mc Wan dl then baru g saner..... kecoh giler dlm kete sbb da lame xjmpe bdk2 2.....last sekali time rayer aidilfitri....hahaha...mcm2 citer kua...smpai bergegar la kete sbb ktorg gelak kuat sgt2.....best sgt2....


bergosip smpai lupe nk masuk ofis, byngkan kul 3 aku still kat KFC, ahahah...gmble giler.....smggu baru masuk kej da stat wat perangai....nk masuk ofis 2 cuak gak la sbb lambat giler da kot.....seb bek aku smpai jer, bukak pintu ofis, ahahhaha.....ader abg hairi ngan tuan Zul jer....org lain xde ag termasuk boss kesayangan aku 2.....hahah...kalo aku th, kul 4 kot baru aku masuk...eheeheh....ape2 pn mmg best la jmpe korg....


planning 14hb ni nk g Kuantan ngan dieorg....eheheh....konvoi reramai....xsabo ni.....hope da xbnjir la...erm....


semalam aku saje2 je la msg dear aku, sedangkan aku da th dear mmg xleh bwk phone kat kem die 2, aku ni sajer2 je la kan...gatal2 nk msg..... n aku mmg x harapla dear blas sbb aku aku th mmg kalo dear nk bace pn 6 bulan lagi la kot....then, tb2 phone aku berbunyi...adeyh..terkejut beruk aku sbb tgk msg 2 from dear....ahahah...gelabah giler nk bc....hahah...alih2 abg dear yg balas msg aku 2....eheheh.....(korg xphm kot ape aku raser maser 2, sbb aku jer yg raser n aku sgt2 terkejut smpai nk tercabut jantung)...hahah... panik gak, takut dear sajer nk kenakan aku.....eheheh


sajer membebel byk2 sbb da mls nk wat keje sebab boss kesayangan aku n org lain semo xde... tggl aku berempat jer....ahahah...2 yg sempat update blog ni jap....


mggu depan aku update lagi la yer....ahahah


mood skang: --> bertambah rindu..ahahha

No comments: