11/30/2009

tlg la jgn wat hal...:'(

tensen tol aku....hari ni konon2 la nk edit2 blik design yg agak cantik(agakla) yg telah aku berhempas pulas wat ari kames ari 2...dari pg smpai tghari kot aku siapkan semo2 2.....alih2 td aku tgk cm xleh nk view ape2...hampeh betul.....
aku ingatkan aku yg sewel sbb xkan la aku xreti nk save kot...tp mmg aku cnfrm yg aku da save cntik2 da ari 2.....hmpeh betul.....
da la cm semo file kot xleh nk bukak....dreamweaver pn cm bengong jer...asyik ter'close' jer....nk wat keje pn xde mood.....esok nk tnjuk keje kat sv.....adeyh...ape aku nk tunjuk kat die nnti...sv ok la lg kot...if Dr J plak dtg nk tgk progress, ape aku nk ckp....bad attitude btl la pc aku ni....
adeyh...tensen smpai mmg xleh nk wat ape da.....hmpeh...mcm nk maki org pn ader gak...sape2 yg rela nk kena maki dgn aku, sile2 la yer carik pasal ngan aku yer.....
condition skang:- mood xmenentu.... :(

No comments: