11/26/2009

3rd day d uitm.....

ari ni ari ke-3 aku kat UITM....ketensenan memang da xleh handle da...huhuhu...masuk je 1st day da belambak keje kena wat kot...erm....xpenah ader pengalaman keje...cm ni la jdinye...adeyh...tp ape2 pn, supervisor, bos n staff lain2 semo cm sproting giler...hahahha...sv aku 2 da la muda sgt2...hahahha....ensem lak 2......aahahhah.....
pg ni mcm mls giler nk wat keje...biela(ofismate) baru aku kt cni pn cuti....aku jer rajin nk dtg...ahahah...lgpn ari ni half day jer....jp ag balik la....ahahah...bleh lepak2 je kot sbb semo org dlm ofis aku g meeting pengurusan...ahahahh...yahuuuuu...MERDEKA la aku dlm ni sorg2.....
even keje mcm byk ag kena siapkan sbb en. Firdaus a.k.a supervisor aku nk tgk progress next wik...arghhh...tensen2......
kalo sape2 yg raser dieorg baik ati n nk tlg aku ngan sistem yg aku kn wat ni...ahaha...cepat2 gtau aku tau...sbb aku mmg lost giler....xpndai la katakan...huhuhu....
t update ag...
adios...:P

1 comment:

madey said...

ko tgah practical ke? kt kelantan?