6/06/2012

Permulaan Hidup Baru tahun 2012

Salam semua..

Dah lama x update blog. Sampai dah xtahu nak membebel pasal apa. Ade jugak kawan-kawan tanya bila nak update, just boleh cakap dulu x sempat dan  kekeringan idea. Sekarang pun bermati-matian kerah balik idea nak update cerita-cerita terbaru.

Alhamdulillah. Dengan doa yang xputus-putus dari Keluarga dan kawan-kawan, saya sekarang dengan rasminya telah balik berpindah ke rumah keluarga di Kuala Lumpur. Dan dengan berkat izinNya j, saya juga dimurahkan rezeki dengan diberi pekerjaan biasa-biasa sahaja di Kementerian Pengajian Tinggi. Alhamdulillah. Walaupun gaji tidak seberapa, tapi saya bersyukur. 

Azam baru bila masuk kerja kat sini, 

1. Bermula dengan kerja gred rendah --> Menjadi pekerja tetap dengan gred yang lebih tinggi.

1 je azam? hahaha.. 2 je yang nampak sekarang.. mana tahu esok-esok akan tambah lagi azam lain pulak. aha.


Sedih tetap sedih bila dah tinggalkan nenek dan kawan-kawan kat kampung. Tapi apa boleh buat, demi masa depan dan kerjaya yang diidam-idamkan selama ini. Hurm.. Saya tetap saya yang dulu. Cuma sekarang terpaksa memikirkan diri sendiri lebih dari segalanya.

Okla.. saya akan update lagi cerita terkini dan sensasi untuk tatapan semua.

Salam..

1 comment:

kaishuhaikal said...

Erm..balik KL xbagitaw.. xpernah sempat nk minum air sekali... xpe lah.. kekadang KL lebih baik dari klate.. dkt ngan kuarga membolehkan hidup lebih ceria...