3/23/2010

sesi lapor diri

pg td lapor diri kat tempat keje baru...kul 7 da bertolak...n smpai jer....terus kena berlakon...sbb umi xnk org ckp sedara mara plak masuk keje kat c2...so terpksa la berlakon xkenal umi n cik umi..n tpksa pggl cc(chief clerk) n sister..hahaha.....


then, tggu punye tggu, pengarah xmasuk la plak ari ni...so terpksa lapor diri kat cc jer....eheheh...isi2 borang n cc ckp suh lapor diri 1hb 4 nnti...konon nye aku xdpt surat la...ehehe..pndai gak umi...so, sepanjng sejam aku kat sane, semo org kat ofis 2 aku da kenal...sbb b4 2 umi da pesan awal2 suh berlakon n jmpe org salam cium tangan...ahahaha..umi..umi....berbakat jd pengarah...ehe..aku pn ikut je la...


pas setel semo, umi ckp nk anta aku balik keje sbb die akan buat surat lain utk aku lapor diri...mcm susahkan die la plak kan nk kena anta aku....so, aku pn terus col encik superman aku...n ckp nk suh die dtg ambik...terus die dtg...ahaha...bagus la encik superman tersayang aku ni....lap u dear....eheehhe...


pastu masuk ofis balik...then terjmpe abg lan....die plak offer aku keje ngan kawan die....adeh...dlm dilema lg aku ni....sbb post ni quit menarik la....as a programmer....n yg penting keje tetap...even aku xde transkrip ag...tp 2 la...jauh sket...kat wakaf che yeh...susah gak 2 nk ulang alik....so, aku decide, offer 2 k.i.v dl...kalo ade rezeki ade la...


k la...k bilik encik superman aku ni....die ngan tggu nk main bola...esok update ag....

3 comments:

intan said...

haha..slmt bekerja ye..jgn nk ngorat2 lak..kui3..abg superman name pe..aiman ke..kih3

ain nadia said...

name mokhtar..hahahahaha

++m@s++ said...

mokhtar mane plak ni...eheheh....aiman hariz la..kan encik superman kan?ahahah..