3/24/2010

last day d UiTM

ari ni keje xkeje sgt la...eheheh....malas giler...ntah la berjangkit perangai sape pn xth la...ahahah...


isnin ni last da kt cni...ntah la...sedih bile pk balik...sbb nye aku da mcm sgt selesa ngan envi kat cni...sgt peaceful n comfortable...serius....mcm sekejap je...pejam celik pejam celik da 4 bulan da kat cni...supposely ari ni ari last aku...tp dek kerana aku yg baik ati ni, aku sendiri memanjang kan tempoh aku kat cni...konon nk gnti la yg aku cuti ari 2...eheheh...so pk punye pk...isnin ni last day aku...


sbb nye..kamis 2 da kena lapor diri kat tempat keje lain.....erm....xth la cane nnti....


mesti aku akan rindu giler envi keje kat cni....ditemani staff yg aku da anggap mcm abg2 n kakak2 aku sendiri...serius...aku da semakin sayang kat dieorg2 ni....erm...termasuk la bos n dr J n tuan Zual n Kak Dah...dieorg ni da ku anggap mcm mak n bapak aku da....huhuhu..:((


semoga dieorg tetap ingt aku smpai bile2....huhuhu..patah tumbuh hilang berganti...ehehehe...

No comments: