3/18/2010

18 03 2010

kat ofis...sorg2...semo org sibuk ngan program selangkah ke u ape ntah...td terlibat gak, tp cm da sgt malas...n xde mood da....


sistem pn xsiap ag ni...dr J pn da bising2...rilek ar dr J...1func je xsiap ag...semo da siap kot...erm...tensen gak bile org sekeliling tensen....ntah la...xske la suasana org tg xleh nk handle stress....erm...


encik syg ku kena ke Jeli plak...sbb nk kena setup utk program esok...lg la bertambah xde mood....arghhh...mcm nk balik umah je...huhuhu....bek balik n tdo...lg best....


td tgk utang pengajian ngan UM...bapak ah....UM mmg ske la kutip yuran melampau2...byngkan aku juz praktikal je sem ni, 6jam kedit je, yuran bleh mencecah seribu lebih kot..bangang btl la...tensen aku...die ingt semo student UM ni anak tokey balak ke....da la xkeje ag...bodoh betul... wat serabut kepala otak aku jer....


k la...sblm aku merapu yg bukan2 bek aku stop...erm...bubye...

No comments: