3/21/2010

duty ke Jeli....

semalam duty kat jeli...bertolak dr umah kul 7 ag...n smpai kat sane dlm kul 8 lebih...biaser la..ble lelaki bwk kete mmg xhengat dunia....erm...sakit jantung aku sbb biaser nye kalo aku bwk kete berhemah la gak....ble kena dpt laki yg ske memecut ni mmg kecut perut la kot...eheheh...
then smpai saner je terus memulakan tugas...ahahha...menyapu smpah smpai berpeluh2 aku...pg2 da berpeluh...bapak ah....pastu terus jaga kaunter....then ade la kejadian yg buat darah aku naik smpai ke kepala...ahaha....bleh plak die melepak ngan bdk 2 (student uitm)...mule2 mcm nk tgk je...tp 1 tahap 2 mmg aku geram sgt2....smpai abg hairi tegur aku kot sbb muka aku berubah....ahahah...sori la...emo lebih....eheheh...
pastu da slow talk then baru ok...eheheh...ptg 2 balik da lewat tp sempat singgah KFC..Tok Pa belanja petugas2 yg bertugas kat sane....pastu dlm kul 6 lebih balik umah....seb bek mok xmrah...sbb aku da belikan KFC kat die....pujuk bai...sbb dari pg tinggalkan die kat umah sorg2...ahahah....
k la...jp ag update ag...

No comments: