2/18/2010

seminggu tanpa ku..

last entry utk mggu ni...ahah...so, pasni lmbat la sket blog ni akan di update sbb ahad ni akan balik KL....ahahahaha...da lame xblik...rindu kt adik2 ku disana....


tp yg xbest nye aku kat sane kejap yg amat...ikut perancangan nye, ahad pg bertolak, then isnin n selasa bertapa kat um, then ari rabu balik....huhuhu....xbest nye...da lame xronggeng2 kt KL...n yg paling aku nk buat bile balik KL nnti ade la qada tgk movie...xkesah la cite ape pn...huhuhu...n yg agak pntg jugak, da lame xlepak GSC MID....uhuhu..rindu membe2 lame...


kalo sempat mmg akan ku menjejak kan kaki ke sana walaupun seminit....tggu yer kenkawan ku....eh...cop2..Fahmi still keje kat sane ker? sape tahu tlg tau yer....ahahah...


n kwn2 kat um 2, tggu la kedatangan aku ke sana yer...melawat bilik ke bilik...ahahah...bajet org nk sgt la 2 jmpe aku kan...eheheh...mmg plan aku padat kot selama 2hari ni....mane nk jmpe kwn2 lg, nk jmpe sv lg, mane nk g ofis lg, mane nk g GSC lg, mane nk ngedate lg...ahahah...ni kot yg paling penting....ngedate2...eheheeh....tggu yer awk...


n kalo sempat, aku update sal kenduri sabtu ni yer....
k la....nk bersiap2 mahu pulang sudah....sis mulie, jom blah....ahahaha....


p/s: sape2 yg rindu kat aku, sila contct hp aku yer...dua2 no akan ku on kan...ececee...bajet ade org rindu n nk cntct aku jer...ahahah..lantak la....


selamat tinggal UITM, selamat tinggal USMT...

No comments: