2/11/2010

peristiwa di hari kamis

selamat melepak la aku kat ofis ptg ni....biaser la menjadi peneman kepada encik aiman or kak na yang kena melakukan 'ot' mereka...tp ari ni terpaksa menjadi peneman encik aiman sbb ptg ni terpaksa balik dgn encik aiman ni...huhuhuhu...

dan disaat2 genting ni la, nk col mok or nk col sape2 untuk pesan kat mok xdpt...alahai...col mok mmg xdpt la...aku pn xperasan phone die xde bateri ke ape....adeh la....da la kena stand by smpai kul 8 ni...huhuhuhu....agak2 cne ek nk smpaikan pesanan kat mok ni...kang die tggu aku plak sbb nk g jog ni...hahaahh...ptg2 mklum la, da biaser berjog dgn die....


tawakal je la...hope balik ni xde la kena marah ke ape...huhuhu....keranamu encik aiman oi...hahah...da la encik aiman xnaik pn kat ofis ataas ni...sibuk main bola kat bwh dengan encik baha....alahai.....xth nk buat ape....da khatam da paper mggu ni...2 yg merajinkan diri nk menghupdate blog ni.....


pasni cuti smpai selasa...huuraayyy....ehehehe....best giler....skang ni mmg perasaan nk dtg keje mmg sgt2 xde perasaan la.....sgt2 k....b4 ni boleh control lg...tp mggu ni mmg tahap kude da malas....smpai kan td aku menvolunteerkan diri nk g meeting HEA...sbb nye aku mls nk duk ofis n menghadap pc.....hohohoh....


k la...nk khatam baca paper skali lg...bia hafal kat otak....hahahah....jap2 ag kalo aku boring ag aku menghupdate lg...hahahahha....

No comments: