2/08/2010

d.e.e.e.m.a.m

08.02.2010
rabu last week aku demam....demam panas....yg mmg sgt2 panas....smpai menggigigil......n kames 2 terpaksa la cuti...n ari 2 jugak la aku serius demam yg xleh bgn...n nenek aku terpaksa mtk tlg jiran anta g spital...kat spital 2 mmg aku tido jer....doc nk inject, tp aku xnk..hahahah...maap doc, saya takut jarum....
kua je dari spital, termuntah plak kat depan 2..aduh la...mmg da xpeduli sape2 da....mmg xleh handle...sbb time 2 kepala aku mmg pening sgt2...ade je budak gelak kat aku, tp aku xpeduli...mntg2 la aku dtg selekeh2, pastu sakit ko sedap je gelak kat aku kan...xpe2....mmg aku xkesah pn..lantak la...da aku sakit....
pastu setelah dijaga dgn baik nya oleh nenek aku 2, aku sembuh gak tp xsepenuhnya la...sbb kepala ni asyik kena mcm renjatan jer..ahahahha..bukan renjatan..tp mcm menyucuk2....sbb 2 skng kalo wat keje xleh nk fokus sgt, disebabkan kesakitan ini...huhuhu...
n aku bersyukur gak sbb sepanjang aku sakit ni, aku raser sgt2 insaf..insaf sbb Allah menduga aku supaya aku terus ingat n bersyukur dengan nikmat hidup...Sihat Sebelum Sakit..Hidup Sebelum Mati...
p/s: thnx sbb xde sape tnye khabar sbb i need to be alone..

No comments: