3/02/2009

p.i.n.d.a.h... u.m.a.h

entry kali ni cm byk sket gmba..hehehhe...sbb aku sempat la snap2 gmba ari 2....


cite ni sal mkcik aku pindah umah ari sabtu ari 2...28hb 2 2009...secara rasmi nye la mkcik aku da masuk umah baru die ari 2 sbb ari 2 gak la cm ader kenduri kendara cm sempena masuk umah baru la.....knduri doa selamat semo...


then petang 2 gak ktorg ramai2 cm terus angkat brg2 n kemas2 umah....

aku g umah mkcik aku 2 pg sabtu 2 sbb angah n anis br je balik mlm 2...so ktorg bajet g pg je la...agpn dekat jer..umah mkcik aku ni kat nilai jer....setengah jam smpai ler....


smpai2 jer kn tlg2 kat dapur, masak2, kemas2 la sbb kul 12 2 org masjid nk dtg baca
yasin n ader makan2.....byk giler kn masak...sambal udang la,
ayam goreng berempah, labu masak lemak, ikan patin masak ape ntah,
pastu ikan masin goreng.....pastu ader desert tapai, dadih, kueh-mueh...


mak aku plak dgn rajinnyer wat mee kari..hehehhe...mak aku mmg terer msk mee kari ni...da jd
cm wajib plak if ader jamuan or wat mkn2 mak aku kn wat mee kari die 2..hehhehe...
mndapat pujian gak la kesedapan die 2...



tgk gmba dl ehhh..........................




-ramai giler sukarelawan-


-enoq, makteh n angah..nga gelakkan mkcik-


-enoq n mak tam berposing manja...hehehe-


-senyum lebar jer tuan rumah ni...-


-angah wat2 rajin kat dapur, duty die kn jd assistant kat dapur-


-atam aku tersyang-



- enoq aku sbg penolong pengurus ari 2...-



- bincang nk susun brg2, mak tam aku curik tulang-



- bz2-


- tempat keje aku, nk tahu hasil die aper??-


- ha..ni la hasil nye...aku wat sorg2 tau-



- time curik tulang-


- sempat ag snap gmba ni-




ni ye la gmba2 yg sempat aku upload...byk ag nk letak tp cm lembab giler....hehehe..


mlm 2 b4 balik ader post mortem.....dengan bangga nyer...aku mendapat pujian dikalangan ahli lembaga pengrah sbb ari 2 aku paling rajin wat keje....heheheh....


n sebgai habuan....aku dapat ganjaran 2kali ganda lebih dari org lain..yey....best giler....walaupn ganjaran 2 cm saguhati je..tp aku terima seikhlasnyer sbb aku mmg xth pn akan dapat ganjaran...hahahh....





3 comments:

Amazing AJ said...

x pnah aku dgr org pindah umah ramai2 eh..

hahaa

++m@s++ said...

hehehhe...ramai weyh..cm kenduri kawen da tau ari 2...

madey said...

wooo gmpak giler ko...byak gile ko bersihkan