3/30/2009

b.t.e.p.u.k....s.e.b.e.l.a.h.......t.g.n......

alkisah nyer tajuk entry aku ni bsempena dgn test ptg td....cm hampeh...cm musnah sgala harapan aku nk grad cepat2...huhuhu...siot jer...tkt dowh.....xth la nk gmbarkan cner....org yg ambik jer yg tahu btape susah nyer nk skor.....adeh....
n 1 kisah ag yg cm kena je ngan tajuk entry aku ni adalah....aku da CLASH da ngan si dia....adeh...cm raser siot je sbb aku je yg syg die lebih2...tp die wat bodoh tahap haprak je kat aku.....
xpe2...myb ALLAH nk beri petunjuk kat aku yg die bukan milik aku...n aku berhak dpt yg lebih baik lg kan...kan....adeh
nk sedapkan ati je ni..padahal.....smpai skang ni pn aku cm xcaye aku da clash ngan die....erm....sbb ape ek......membe2 yg rapat je tahu cm mane aku syg die....ala....tp bkn die sorg je nk kat aku kan...hahah...perasan tahap ape la ni...adeh...heheheh
k la...korg doa2 kan la aku dpt carik jodoh dan bakal suami yg baik k...hahah..gatal giler....stadi pn xhbs ag...heheheh....
esok update ag...nk tdo...ngantuk + kenyang giler.....

5 comments:

Nur Sharmila said...

yayy...u clash ngn dia tu..haha..xdela...i tumpang sedh..hukhuk...nway ade lagi yg lebih baik untuk you..tp if dia mmg jdoh u, korg akan kembali bersama, tapi klu dh bukn jdoh buat ape pun xle jugak...ape pn study first..cewahh..haha

++m@s++ said...

hehehhe..i th u la org paling hepi dgr cite ni kan..heheheh..nway tq yer mila.....

i doakan u hepi slalu....

madey said...

oit..dah2lar tue..jgan give up sgat....kene berusaha smpai ke titisan keringat terakhir

++m@s++ said...

eheh..ye la madey...ko kn da jd idola aku....nk blaja cm ko....keh2....

madey said...

aminnn