1/12/2009

t.a.b.a.h.k.a.n ***a.t.i***k.u

Ya Allah.....tabahkan la ati aku ni...

Jauhkan la aku dari segala mcm manusia yang ske menipu dan ske memainkan perasaan aku....aku tahu aku hambaMu yang sgt lemah dan mudah percaya dengan janji2 manusia yang bergelar LELAKI...

aku memohon engkau ampun kan la dosa2 LELAKI yang penah memainkan hati n perasaan aku dan berilah petunjuk kepadanya supaya jangan memainkan ati n perasaan org lain jugak....

Amin......


p/s: kepada LELAKI2 yang berniat nk main2 kan pompuan...aku nasihatkan korg tlg la pikir msk2 sblm nk declaire utk main2 jer.....cbe byangkan if pompuan 2 da syg n tb2 korg ckp korg X SYG die...ape korg pk die akan raser???

ingat ati pompuan ni senang2 korg je ker nk dipermainkan....hah!!!!


AKU BENCI LELAKI YG SKE MAIN2 KAN POMPUAN!!!!

3 comments:

~ilyanie_usyuk~ said...

erm tabahkan ati beb..

smuga ko bertemu jodoh yg sesuai

=)

aminnn...

++m@s++ said...

hehehe...tq mc long.....aku pn doakan kamu bhagia bersama si dia...

hehehe

:P

kappat said...

relax ja~~jgn kerut2