1/19/2009

shari di U.M

Mood nk bcerita tb2 membuak2...hahah..so korg bc la ek...mls nk taruk gmba....


cm best jer ari ni sbb...............


1. aku dah sahkan subjek kat SKR(Seksyen Kemasukan n Rekod) td..bleh x aku cm xth ble nk kn sahkan subjek...seb bek aku g clas td n bdk2 ni yg ckp semalam last wat pengesahan......tp kan aku cm da terlewat..standard la UM...kalo lmbat jer konon2 la kn byar denda...da la cm byk kot....RM50 tau..adeh...melayang duit aku....time aku g 2 mmg ofis da nk ttp....heeheheh...wat muke slmber masuk n ckp lupe nk sahkan subjek...keh2..sian pkcik 2....so, 1 mslah da selesai....


2. aku da jmpe bf aku..a.ka. Nicky Carter..a.k.a gem...a.k.a. gemok...hehehe...bf yg xmcm bf....da lame giler kot xjmpe....since sblm cuti sem ari 2 ag....msg pn jrg2...apatah lg nk col ke ape ker...mmg xmcm kapel kot....adeh...tp td...jmpe die..walaupn xsmpai 5minit tp cm terlerai gak la rindu di dada...hahahah....siap merempit same2 ag tau..tp die naik moto lain n aku moto lain......best nyer.....


3. merempit ngan ekin a.k.a adik ku.....yg bestnyer sbb ktorg merempit satu UM kot...tghari g mkn2 kat KPS smpai aku msuk clas lmbat sejam..hehehe..pastu ptg plak g Pdg sbb nk tgk skandal die main bole...hahahah...cm lwak jer...ktorg jer kot kaum hawa yg tgk bola...yg lain2 lelaki...hehehe...da dekat2 nk hbs 2 la br ramai kaum2 hawa yg lain dtg..


4. reunion bdk2 GSC MID VALLEY....erm...tb2 cm rindu plak nk jmpe ngan bdk2 gsc...aku cntct MEL...die ckp ok...da la die duk paling jauh..shah alam kot...snggup nk dtg lepak2 ngan ktorg kul 12 tghmlm..hahaha..tq mel.....pastu aku tnyer ZAINI...die ckp die nk cnfrm ngan mahen bleh kua awal x.....MAN plak nk g training futsal..tp aku hasut gak die suh dtg...FAHMI plak dah2 la akan dtg bile aku ajak....heheheh.....AJ yg bg cdngan tempat mane nk lepak..alih2 dekat umah die sbb esok die keje pg...AKU n EKIN anytime jer sbb kiteorg 1 clg..heeheheh...xsbr nk jmpe korg...adeh....


yg xbest nyer.....


1. aku g fac nk tnyer sal surat aku 2..then akak 2 ckp...maap dik...permohonan adik 2 xdluluskan..haprak btl la fac aku ni....skema nk mampus...ye la...bkn nyer kiter xbyr yuran..ape salahnyer lulukan je permintaan aku yg xsberapa 2....da la bg mcm2 alasan....tensen aku ngah fac sc comp ni.....aku sarankan kat sape2..jgn la mtk nk masuk sc comp UM ni...menyakitkan ati n jiwa jer pengurusan die...kerek nk mmpus....arghhhh...geram nyerrrrrrrrrrr............


2. esok xth nk wat aper....adeh...tlg2..sape yg agak2 free esok ajak2 la aku kua ek....bosan kot...da la xde clas...pastu bdk2 ni semo cm sibuk...huhuhuuhu.......tlg2

1 comment:

EmeL Titus said...

aku tetibe tringat kat korang la...

tapi yg tak best nye tak jadi kan

aku sedikit kecewa la....

xpe2 next time k

hahahah

mantan gsc smue!!