1/19/2009

k.e.k.a.s.i.h.---y.g---x---d.i.a.n.g.g.a.p


thnx 2 someone yg bagi lagu ni kat aku.....mmg best giler....korg dengar la ek...


menyentuh jiwa n raga...setiap kali aku dgr mesti aku nangis...ntah la...da nasib aku kot jd cmni....


serius..korg dengar la k...


p/s: tq dear tujukan lagu ni kat i....walaupn u ckp u xtuju pn lagu ni kat i, tp i dpt raserkan yg lagu ni mmg u nk i dengar kan..ok...i phm...tq





Kertas - Kekasih Yang Tak Di Anggap



aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan


selalu itu yg kau ucapkan padaku




reff:



sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah


aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan




repeat reff




sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah



repeat reff

2 comments:

Kappat Twoshah said...

Lama dah xdengar lagu nih

Kappat Twoshah said...

Lama dah xdengar lagu nih