2/22/2011

suatu hari d hari selasa (22/2/2011)


skang aku kat kelas illustration dengan budak2 SMP 2A...pg2 da mbebel sbb budak2 masuk kelas lmbt..alasan dieorg tdo lewat sbb siapkan asgnment cik nana..adeyai..ape nk dkata...myb btl la.sian gak budak2 ni...aku pn xnk la kejam sgt smpai xnk bagi budak2 masuk kelas..terpaksa la aku suh gak dieorg masuk..geram gak, kelas spttnye kul 815, tp sbb dieorg lmbt, kelas aku pn stat lmbt...aku da la xske org masuk kelas lmbt..hurm..

da la hari ni kelas dari kul 8 smpai kul 5..harap lepas ni budak2 da xde yg wat hal la...kalo setakat dierang kua masuk g bilik air mase kelas aku 2 da biase da..almaklumla, kelas 5jam, sape yg tahan duduk je smpai 5jam...kematu gak xxxxxx kan..ahaha...so, dalam kelas mmg aku xstrict sgt...sbb aku mcm kesian kalo nak suh budak2 wat byk sgt keje....myb aku baik sgt kot...bkn aku xnk dieorg belaja, tp kalo bleh aku xnk dieorg terbeban ngan keje smpai TERPAKSA siapkan keje..bukan sebab nk belaja...hurm....

petang ni plak kelas storytelling, xsabo gamaknye nk tgk lakonan budak2 SMP 2B...ahaha...hope dieorg wa yg terbaik la..hehehe..mnggu lepas da dhiburkan ngan lakonan budak2 SMP 2A..ade bakat2 terpendam yg bleh dcungkil...hehe..xde la aku nk galakkan dieorg jd pelakon, tp ade kelebihan 2 bagus la..kan?

No comments: