2/28/2011

hujung mggu best + penat..hungga

salam..

entry yg ke 175..ahaha..saje nk menambah entry blog..almaklumla, skang mmg da xde mase nk berblog mcm dl..ade mase renggang cmni je bleh berblog..

entry kali ni aku juz nk share cite sal sukan kolej komuniti wilayah timur yang dah berlangsung 25, 26 n 27 hb 2 2011...ada 9 kolej komuniti yg terlibat, KK Kuantan, KK Paya Besar, KK Bentong, KK Rompin, KK Temerloh, KK Kuala Terengganu, KK Kok Lanas(tuan rumah bersama KK Pasir Mas + KK Jeli)..berlangsung kat Kompleks Belia dan Sukan Panji, KB..

.bestt sgt2..sbb aku kenal ramaiiii org..ahahah..lebih2 lagi calon suami..ahaha..kalo ade jodoh xkemana kan..ahahah..serius...sgt best..n xrugi aku kena jg penginapan n jd urusetia pertandingan...

mula2 mmg merungut bile da diberi task 2..ye la...bayangkan, da la aku org baru, pastu xbg guide langsung nk buat ape...kena pandai2 sendiri nk kena cari solution..tp aku salute la kat penyelaras (Encik Ghazali) aku, even die mcm sgt sibuk, tp nmpak die cool je..byk giler membantu aku...thnx gak to kak saniyah n firda (ofismate) sbb ktorg je urusetia yg nk handle semo budak2 kolej komuniti yg dtg nk menginap kat kompleks sukan 2...

n yang paling best, dpt jumpe cik FunNa..ahaha..die jd pegawai pengiring KK Kuantan...ahahah.lame giler kot xjmpe FunNa..

pape pn..kejohanan 2 sgt best..smpai xth nk describe n cite cane..hahaha...k ah..layan gmbo di bawah yer..

- selepas proses penghitaman kulit -


- sempat bertukar menjadi ayu.ha -

- silau..tp tetap cover cun ambik gmba (lect muda KKKL) -


- geng2 ofismate (Lect KKKL) -


- serius jd tukang ukur.ha -

k la...lain kali update lg..chow

1 comment:

mizie said...

maju sukan untuk negara...