3/27/2011

aiyo..ditinggalkan...

hari ni keseorangan kat ofis..sebab????


yang lain2 da g jamuan perpisahan pengarah kat New Horizon, KB..


kenapa aku x join? sebab???


tadi mase kelas aku wat test utk budak2 smp2a..so, test habis kul 1245...jamuan stat kul 12...xsempat kot nk pegi...xsmpai ati nk tgglkan budak2...hurm


skang da dekat kul 3.30...


geng2 alakazam ku belum balik majlis lg..so, terpaksa la aku ikat perut tggu dieorg balik..nak mkn sorg??alo..xselera kot..ahaha..da biase berteman kemana sje..almaklum la, bukan kg halaman ku..kalo kat mache mmg gasak je mkn sorg2.. adesh...


pg td dijadikan cerita nye..cerita ape??


hahaha...skang ni tiap2 pagi mmg aku menghadapi masalah muntah2...xth la nape..kat umah ok je..kalo kat kolej je mengalami masalah mcm ni...morning sickness...kalo stat ngan batuk2, kena cepat2 berlari ke toi..alamat kalo lmbt..haiya..xleh nk citer..agak2 th x nape? nk kata sakit xde plak rase sakit..tp time kena 2 xleh nk cite la kesakitan die..adoyai.. xpe2..xsakit mane pn.


time boring2 ni wat ape?


layan tgk pic2 kat fb..best woo tgk album sndiri...gmba lame2...mase 2 mesti teringat kenangan semo...yg bujang pn ramai da yg kawin..aku ni bile la agaknye...huhu

yang penting xnak serabut2 kepala..jodoh xkemana...lmbat cepat je..hahah..cool babeh.


k la..mahu merehatkan mata kejap.nnti update lg..


1 comment:

Wen said...

wen datag komen ni.. siap polo lgik hehe