1/10/2011

FITNAH itu berdosa besar 'KAWAN'

hurm..hari ni mood aku btl2 kureng..ingt semangat datang nk keje...

alih2 dpt msg yg sgttt kureng dari seorg isteri(isteri kepada KAWAN aku dl) yg sound2 aku sal hubby die g tercinta...aku pn xpham la...sbb selame ni aku xpenah da kaco laki die...ala...biase la manusia, kadang2 akan terlepas ckp gak ble sembang ngan kawan2..kalo setakat ckp "frust dowh xdpt xxx 2".."da lame aku minat xxx, tp yyyy da dapat,frust la aku"...slh ke ckp cm2...sedangkan ko(yyyy) ni da dapat kot laki 2...bukan nye aku terhegeh2 nk kaco or nk rampas laki ko(yyyy) da...

aku pn kalo bleh xnk lah ungkit bnda2 yg da lepas ni..ape yg ko msg kat aku td 2 FITNAH BESAR...n aku tahu sape yg tlg sebar FITNAH 2 kat ko...'KAWAN' aku kan? xpe2..at least lepas bnda ni jd, org yg selame ni aku anggap 'KAWAN', mmg btl2 'KAWAN' aku..

hurm...mood sgt kureng baik ni..baik aku stop b4 aku jd cm org2 yang FITNAH aku 2...hurm..berdiam xsemestinya kita salah kan?.

Alhamdullillah...

No comments: