12/06/2010

sakit ati....tq

hari ni..mood aku xbaik....dtg ofis senyap n xbercakap pn ngan sape2...myb sbb aku terlalu penat da pk sal perasaan org lain smpai aku jd cmni..

korg bleh bsenang lenang pas tuduh aku mcm2..tp aku gak yg sakit mcm ni sbb terlalu pk bnda yg menyakitkan 2...myb org yg btl2 kenal aku je yg paham aku mcm mane...aku xpenah nk carik gaduh ngan sape2 kot..aku xpenah nk memburuk2kan org..tnye la sape2 pn..aku xpenah pn ambik kesah sal korg..tp nape korg fitnah aku mcm2...penat da pk, ape yg aku da buat kat korg...mcm teranaiya sgt2....ble aku tnye ape slh aku..korg xnk ckp...pastu ske2 hati je ckp aku da berubah la ape la...hurmmm..xphm la...

aku ni da la jenis yg ske ambik kesah even bnda kecik...myb korg xpenah rase n xpenah pk pn lepas ape korg ckp 2..tp, Aku yg sakit ati n pk sal bnda ni...tolong la paham,....hidup aku ni bukan nk carik musuh semata2...even kawan aku pn xramai...aku hargai semo org yg ikhlas nk kawan ngan aku...aku tahu korg da byk berjasa kat aku, ade time aku susah..tp bile aku cmni, korg fitnah aku...xpela...

sekadar nk luahkan perasaan...terpendam since mlm td...even since benda ni blaku antara ktorg..hati aku xpenah tenang..

Sakit smpai da xtertahan.....Allah Maha Mendengar...Aku terima sekiranya bnda ni adalah ujian yang Dia nk bagi kat aku...n sedarkan la aku dari segala kelalaian dunia dan ko tunjukkan lah aku siapa sebenarnya seorang 'kawan'

mohon maaf atas semo slh silap aku...dunia ni kecik je..pusing2 nnti aku akan jmpe korg jgk....

Yang Ikhlas :
Mastura Binti Hidir...:((

2 comments:

KaiShu_Haikal said...

masih tidak faham kenapa boleh berlaku mcm ni...padahal xdenpekdah pe pon nak fitnah orang...akril pon ada berlaku hal yang sama...tapi wat xreti je laa..

Tutong said...

oit...asal ni? nk tau cite..