4/13/2010

msa depan gelap --> kembali terang..kot...

13.04.2010


hari ni akhirnya dapat gak bukak blog...sbb nye...terpksa kena wat balik penclaonan APC hospital n telah dipinjamkan broadband..so, dgn senang hati dpt bkk blog....huhuhu


sepanjang mggu mmg aku tempuh ngan cubaan n dugaan yg besar la bg aku..serius...n yg paling aku sedih sgt sbb masa depan aku rase cm gelap..gelita n da xnmpak ape2...sbb nye...semalam aku dimaklumkan xpresent FYP aku....n kemungkinan supervisor xnk tawar mase sem khas ni...serius...sgt2 takut kot time dgr 2..aku kena gak hbskan FYP aku sem khas ni utk konvo bulan 8 ni....


n semalam sesi nangis2 n merayu2 berlaku la...huhuhu...mmg xmalu la ckp ngan penolong pendaftar suh bagi pelepasan kat aku....huhuhu...n nasib baik die menimbangkan rayuan aku ari ni...semalam cm tensen yg amat....myb nani je kot phm ape aku raser sbb dl nani pn penah kena cm aku kan...huhuhu....tensen yg amat...n xth nk wat ape..berdoa je...


pastu pg tadi aku dpt emel dari pe pendaftar 2 ckp permohonan aku da diluluskan..alhamdullillah....xsia2 semalam aku xleh tido n pk cne nk wat if xlepas..huhuhu...
so, skang ni..kena tggu nk register kat umisisweb then kena g jmpe supervisor jumaat ni...tiket semo da beli..juz kena tumpu nk siapkan sistem dlm 2hari ni....doa2 la hope siap n bleh tunjuk smthng kat die jumaat ni..huhuhu..



cite2 lain aku update jp2 ag...quick update ni..eheheh...

No comments: