10/27/2009

a.k.a.d soon

ari ni best sgt sbb 1 bnda da setel....alhamdulillah.....


thnx kat ain, eda n kak wani sbb da teman aku.....eheheh...


mls nk cite byk...korg tgk je la gmba kat bwh k.....


flow gmba cm berterabur sket...mls nk susun ikut citer....hahah




-semo da 'mabuk'-




act, td g carik kain....utk majlis nnti.....utk hantaran....erm....xth nk citer...korg tgk la gmba kat bwh ni lg....ahahah






-masuk je terus berkenan kaler ni....silver....cntik x?-



-pastu tgk kaler purple pn cm cntik gak-



-then, tgk ijau pn cm cntik gak...adeyh...mabuk2.....




-then, ain suh pilih yg ni...tp cm putih n suci sgt...ahahaha-





- ain siap demo lg...ahahah..pujuk suh ambik putih gak...tp aku paling ske yg bwh ni...eheheh-





- tara....siap kena kutuk giler pilih kaler ni...aha...aku tetap ske n nk yg ni...-




- ain duk tayang2 gak sbb die cm berkenan giler...lgpn sal kaler ni xkesah sgt, bleh pilih kaler ap2 jer....best kan...-




- nak termuntah kot tgk kain...semo cntik2...serius....huhuhu-




-over...cm majlis die jer.....ahaha...sori...next time your turn k syang....-




- smpat ag snap gmba sndiri even cm da penat giler-




-smpai terduduk2 la eda..hahah..wat mcm kedai sendiri-




-gemuk nye aku...kena kurus ni...-





last skali mcm da decide n da beli n da byr n da nk balik....eheheh






-da nk balik ni, smpat snap ag-





-thnx korg teman aku, next time aku teman korg lak ey-





-sayang korg...if piqa n intan ader skali cnfrm lg bestttttttttttt-





-aku tersangaattttttttttttttttt puas ati...ehehe...ready 2 go dear-




- nk pilih lg 2, hahahah.....-




nk th ape yg da dlm paper beg 2??


eheheh...


tgk di bwh yer.....




































-cntik x? ahah...puas ati giler.....eheheh-





thnx kat korg yg teman td....even penat tp memang puas ati....eheheh....



next citer akan di update secepat mungkin....ehehe...


jgn ketinggalan....


3 comments:

Atishoo86 said...

wahhh mas, anything u need to tell?? heee~hope for the best n hope u'Re happy dear, coz u deserve it!! =))

++m@s++ said...

mas --> aisha

erm...

thnx....

soon....


amin.....

Tutong said...

nawop...kihkihkih