9/16/2009

s.a.l.a.m. a.i.d.i.l.f.i.t.r.i

salam..
lame x update blog...ehehe...malas nk update....xth nk citer ape....
di kesempatan ni, aku nk ucapkan selamat hari raya aidil fitri kat sape2 yg baca blog aku ni....
aku mintak ampun dan maaf dari hujung rambut ke hujung kaki if aku ade wat sape2 teraser ke or ader terngumpat secara sengajaa atau x sengaja....maklum la...aku kan manusia biaser jer....yang sentiasa melakukan kesilapan secara sedar atau x....
aku jugak nk mintak halalkan segala makan minum aku sepanjang aku berkawan ngan korg..yela....manela tahu aku ader termakan makanan korang ke ape....
if aku ader utang ngan sape2 ke....n myb aku terlupe ker.....korg ckp je kat aku kayh...almaklum la....hutang ni wajib dibayar walaupun korg x tuntut...
yang selebih nye.....aku skali lagi mohon ampun dan maaf sekiranya ade menyinggung perasaan korg yg da lame aku xjumpe
mane tahu...ajal maut d tangan Allah...if ader kesempatan....bleh jumpe.....if xsempat, korg sedekahkan la al-fatihah kat aku k...
n selalu ingat aku dalam doa korg...amin....



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN

1 comment:

Shahieda said...

selamat hari raya mas!!
samela gk..ampun maaf dipinta :) 0-0 key~