5/05/2009

::k.e.j.e::



cm kelaka jer nk citer tp aku 1st day keje ari ni...heheeh..aku bkn lame pn keje kat cni...juz smggu jer...hahah...tp xcited gak la...pg2 da bgn...siapkan baju kurung(sponsored by mila) + tudung(ekin) + sandal(mila)...sbb nyer..aku dtg um ni sehelai sepinggang kot....mane tahu dapat keje...xkn nk g keje pakai tshrt lak kan...so tpksa la meminjam...hehehe....tq dear...



smpai je tmpat keje terus kn wat keje smpai nk angkat kepala pn xsempat kot...penat+lapa....huhuhu..mcm2 masalah kot sbb bos A(ntah la ape status die) ni suh wat cmni...pastu bos B plak tgk die ckp aku xptt wat cm2..so ikut la ckp bos B..pastu bos A balik n tgk ape yg aku wat..die ckp salah...adeh..mane satu nk ikut ni..huhuhu..haprek betul la....



btw ari ni aku da btmbah kwn baru n da tmbah pengalaman baru...hehehe...even aku keje ni juz seminggu....hehehhe..semangat kene lebih...


bos C aku ckp keje dari kul 830 - 530...tp kan smpai skang(630) pn aku xleh balik ag...adeh.....heheheh..mahu tdo awal....esok mahu keje ag....


p/s: kepada org yg aku penah ckp da xnk kwn 2...tlg la paham.....aku mmg nk lupekan ko...sgt2...so tlg la phm yer...heheh..kepada yg berkenaan jer........

1 comment:

madey said...

eh ko keje ape?

lame x jumpe...x rindu aku ke? haha