2/11/2009

test n xstadi!!!

ari ni 11.02.2009 aku test programming......xde mood giler nk stadi sbb ni je kot paper yg aku ader sem ni...adeh...buhsan2.....mood pn cm kureng la sket...spanjang2 2mggu maser free aku mmg xsntuh n xstadi programming ni pn....adeh...


semalam best giler aku membuang maser bpoyer2 smpai xingat ape.....sket pn xstadi


isnin ari 2 g tdo kt bilik ain...so, semalam cm kua ngan eda n piqa n ain g jalan2 kat shah alam 2....merendek2, gedik2 la gak..hehhehe...mlm br blik um konon2 nk stadi la......tp..... xsentuh n xstadi pa pe...


tp smpai2 jer kat UM...cm terpegi ikut fana g cineleisure sbb die nk tgk bdk2 sukmum lwn bowling...(adeh,ayat ape ni..aku pn cm xphm..)....sah2 la xstadi....


berseronok ag smpai kul 12 then balik n msg2 ngan boyfie n majuk ngan die...padan muka die....(xde kn mengena pn ngan tajuk entry kan..hahah...sajer)...xstadi pn smpai ttdo....


ari ni bgn2 jer lepak kat bilik ekin n online2 n sempat ag update blog TANPA menghiraukan n wat2 xingat ari ni ader test...adeh....sedar la mastura...xstadi ag....


heheehhe..cm terlamer la plak mengupdate benda alah ni...adooooiiii....nk stadi...TP xstadi2 gak...


k la...doakan aku bleh wat test k even xstadi pa pe....


heheheh....


bye2

No comments: