11/10/2008

m.o.o.d n.o.t.h.i.n.g !.!.!.!



entry kali ni xth nk tulis ape...merepek je la

ntah la...lately cm mood sgt2 xde.....nk kate stadi bsungguh2 cm xde la plak...stadi pn cm ala kadar jer....



-sajer letak gmba lembu kesayangan ku-



kwn2 pn rmai da duk tnye ble nk update blog...huhuhu..sori ler kengkawan...jiwa aku xkena sgt ngan benda alah ni..almaklum la...

bak kata mak aku..."Along kan ORANG KAMPUNG!!!"...heheh..mak aku sajer nk lemahkan semangat aku....



-mami+ibu+mama+umi- always love u...



entry yg lepas pn duk tergantung mcm 2 jer...xde mood nk smbung cite 2 da....ye la...da habis rayer kot...cite 2 pn da basi da....

heheheh...sori la kalo korg x enjoy msk n bc blog aku ni....aku xkesah pn kalo korg nk bc ke x...sbb aku pn sajer je ske2....

bak kate org.....

aku ni ske "HANGAT2 TAHI AYAM"....


-ayam nenek aku-



awal2 je cm xcited ngan blog..pastu lame2 terbiar cm2 jer...lumrah hidup la....yang baru disayang2, ditatap2 n dpuja2....

ble da lame sket....buang cm2 jer...kdg2 bukan lupe...tp kurang prihatin n kurang sedar yg sebenarnye kite da lupekan sesuatu....




adeh...merepek merabai plak aku ni....adeh...

sori yer.....

p/s:- selamat berhempas pulas utk final eh kwn2......




No comments: