9/22/2008

akhirnya.....aku ade blog sendiri.....




heheheh...dgn banggenye aku da ade blog aku sendiri....

heheheh...TRIBUTE 2 FUNNA sbb sudi ajar aku yg mcm sengal sket ni.....heheheh...bak kata fana, "ko kan spastik mis"smbil tergelak2...

jahat betul si fun ni...ske gelakkan aku...tp xpela....hehehhe....sbb 2 la aku namekan blog aku "SPASTIK"- memandangkan aku mmg spastik sket...heheheh

mula2 ni aku xnk cite panjang2..heheh...xde ape yang menarik pn dlm idup aku...
wat blog ni sbb kwn2 semo da der blog...

n khas kpd cik naniey yg slalu ckp

"Mas, Jm La Wat Blog, Bleh Meramaikan Lagi...hehhehe"....

aku ni yg slalu menjwb --> "Orang xpndai la cik nani nk wat blog, xreti nk tulis"....heheh


begitulah alkisahnya terlahirnya blog ini....

hehheeh...
k la...kepada kwn2...slamat la ber'blogger' yer....

salam...

~spastik ku~

4 comments:

hananiEy said...

yea!!

mas da blog!~

welcome to da club.

=)

ehehe

Leezan Alee said...

weee~
Mas da start blogging!!
kak ju nak link... =)
kak ju rajin berblog tp malas g claz..hahaha.. LoL

Ashikin Abdullah said...

yeah.. spt nani..
welcome to da club..

n nak ucap slmt bpuasa
n slmt ari raya

MAS, NANI... cepat kasi duit raya kat kak kin.hehehe

::m@s:: said...

ehheheh...baru nk blaja la kat jue...
heheh...
nnti kak ju wat link eh...heheh
xreti sgt ni...